Health

30 Day Ab & Squat Challenge

De challenges vliegen je om de oren. Squat challenge, butt challenge, arm challenge… Girlscene krijgt er geen genoeg van! Met #fitforsummer alvast in het achterhoofd gaan we deze maand in met de 30 Day Ab & Squat Challenge. Besteed weer extra aandacht aan je billen en ga voor een gespierde buik met verschillende crunch oefeningen. Doe je mee?

Tribesports daagt je uit om aan de drie b's te werken: buik, benen en billen. Deze maand werk je met zeven verschillende oefeningen, waarvan zes crunch oefeningen en squats. Naast squats doe je gewone buikspieroefeningen, bicycle crunch, crunch twist, reverse crunch, v-up crunch en long arm crunches. Eh… gaat het je al duizelen? Onderaan het artikel staan video's hoe je de oefeningen uitvoert. 

Tijdens deze maand zijn er geen rustdagen, maar de oefeningen zijn wel afwisselend.

Regular crunch

Bicycle crunch

Crunch twist

Reverse crunch

V-up crunch

Long arm crunch

Als je de vorige 30 Day Challenges hebt gedaan, weet je waarschijnlijk wel hoe je een squat moet doen. Nog even een reminder:


Op deze pagina vind je meer challenges van Tribesports en tips en motivatie van anderen die de uitdaging aangaan! Je kunt daar ook je gegevens bijhouden per dag.

Doe je mee met de 30 Day Ab & Squat Challenge? Pin het dan in Pinbook!