Lifestyle

Dol op challenges? Met deze app ga jij de challenge aan én win je prijzen

Tegenwoordig lijkt het wel alsof iedereen een influencer wil zijn. Het klinkt ten slotte niet slecht: geld verdienen door het plaatsen van foto’s voor merken. Toch is er nu iets nieuws waarbij er een ander soort verbinding wordt gemaakt tussen merken en consumenten: een app waarbij je door middel van virtuele challenges verschillende prijzen kunt winnen. 

Adictik

Na het lezen van dit artikel kun je waarschijnlijk niet wachten om de nieuwe app Adictik te downloaden. Met deze app worden gebruikers en merken gekoppeld door middel van virtuele challenges. Door mee te doen aan deze challenges maak je kans op het winnen van prijzen en leuke kortingen. 

View post on Instagram
 

Zo werkt Adictik

Het goede nieuws: iedereen kan meedoen, je hoeft geen influencer te zijn. Je maakt een profiel aan in de app, waarna je mee kunt doen aan challenges die gesponsord zijn door je favoriete merken. Je selecteert zelf met welke merken je mee wilt doen aan een challenge. Concurreer met je vrienden en andere gebruikers door het uploaden van foto’s en video’s waarbij je laat zien dat jij moet winnen. De challenges kunnen skills vereisen, maar ook makkelijk of grappig zijn. 
 

Oprichter Adictik

Adictik werd bedacht door influencer Laura Santolaria. Naast challenges van merken stellen beroemdheden en influencers op de app ook challenges voor. Bekende voetballer Leo Messi heeft zijn volgers al uitgedaagd om mee te doen met een challenge.

Challenges Adictik

De challenges op Adictik zijn erg populair onder twee leeftijdscategorieën: 18 tot 24 jaar oud en 25 tot 34 jaar oud. De challenges vallen onder de categorieën lifestyle, mode, reizen, muziek en sport. Er is voor ieder wat wils met grote bedrijven zoals H&M, Spotify, Sephora, Adidas en Rituals die mee doen. De #Makeup Selfie challenge van Sephora was bijvoorbeeld erg populair onder vrouwelijke gebruikers. Ga jij de volgende challenge aan? 

Make-up challengeCool pets challengeHM challengeRituals challengeAdidas challenge

Beeld: iStock/Adictik