Beauty

Urban Decay ligt zwaar onder vuur door deze smakeloze campagne

Urban Decay is voor veel mensen één van hun favoriete make-up merken en wij begrijpen helemaal waarom. De pigmentatie van hun oogschaduws zijn top – om over de kleurselectie maar te zwijgen want OMG -, hun concealers zijn BOMB en de lipsticks gebruiken we maar al te graag. Maar de volgende campagne valt niet in goede aarde bij fans…

We hadden gehoopt dat het nooit zou gebeuren, maar Urban Decay heeft de plank misgeslagen met hun nieuwste campagne waardoor het merk even onder vuur lag. Onlangs plaatste het merk een tweet om hun nieuwste eyeliners te promoten en hoewel het product er as usual goed uitziet, is de tekst die erbij staat misplaatst volgens fans.

Je zou in eerste instantie niet denken dat swatches op de pols van een model veel stof zou doen opwaaien, maar de UD fans op Twitter vonden het niet gepast. Dat ligt overigens niet aan de kaarsrechte en mega precieze swatches. Het is namelijk het bijschrift dat volgens veel fans niet door de beugel kan. ‘Ready for some razor sharp swatches, UD’ers?’ zorgt namelijk voor flink wat verontwaardiging, omdat het volgens sommigen lijkt dat Urban Decay hiermee het snijden in polsen promoot.

View post on Twitter

Vlijmscherpe swatches en een foto van strepen op een pols ligt gevoelig, terwijl andere mensen beweren dat het normaal is om swatches op de pols te maken. De kampen zijn dus verdeeld, maar gelukkig was Urban Decay er snel bij en zei dat het niet hun bedoeling is om zelfpijniging te promoten. De post is vervolgens snel verwijderd, dus hopelijk kan iedereen UD deze fout vergeven!

Lees ook:

Bron

Must reads 👀