News

Meisje heeft voor altijd een brandwond door iPhone hoesje

What the heck. Ken je die leuke glitter telefoonhoesjes? Nou, die zijn dus niet zo leuk. Het is grappig om te zien hoe die glitters bewegen in het hoesje zelf, maar wat niet grappig is, is als het hoesje gaat lekken. Het overkwam een Brits meisje van 9 jaar die nu voor eeuwig rondloopt met een lelijke brandwond… Lees snel verder voor meer details.

Die leuke glitterhoesjes blijken dus hartstikke gevaarlijk te zijn. Want oh my God, wacht maar tot je het been van de 9-jarige Olivia Retter ziet. Zij kocht zo’n glitterhoesje bij New Look, maar wat ze niet wist is dat het hoesje zou gaan lekken. De vloeistof in zo’n glitterhoesje is enorm chemisch. Zo chemisch dat het gewoon een brandwond achterlaat. Dat is nogal heftig!

 

Please share this as much as possible this case is full of acid and if it cracks it will cause 3rd-2nd degree burns this…

Geplaatst door Karly Retter op vrijdag 8 januari 2016

De jonge Olivia heeft nu dus een brandwond in de vorm van een iPhone op haar been staan nadat haar telefoonhoesje lekte. Het ging zo: ‘s nachts kreeg Olivia last van haar been. Ze ging naar haar moeder, maar die stuurde Olivia terug naar bed omdat ze vond dat ze zich aanstelde. Fout. De volgende ochtend zagen ze namelijk pas die verschrikkelijke brandwond op haar been. Ondanks dat New Look de glitterhoesjes uit de winkel heeft gehaald is de moeder van Olivia toch een campagne gestart op Facebook. Haar grote angst is dat het hoesje zou gaan lekken tijdens het bellen waarna ze een lelijke wond in haar gezicht zou krijgen. Of nog erger: dat de chemische stof in haar ogen zou komen. Brrr, daar moet je niet aan denken. Daarom is het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen weten hoe gevaarlijk deze hoesjes zijn.

Oppassen met deze telefoonhoesjes dus! Wij gaan ‘m ook van onze telefoon halen…

Wat vind jij van dit nieuws?