Lifestyle

Lolli-POP

Snoepgoed voor de ogen! In het boek Lolli-POP staan verrukkelijke afbeeldingen van lolly’s in de vorm van bekende logo’s.

De Italiaanse fotograaf Massimo Gammacurta heeft voor Fashion Week in Parijs lolly’s laten ontwerpen in de vorm van bekende logo’s, zoals BMW. Een van de vele sponsoren destijds. De lolly’s werden toen uitgedeeld aan het publiek. Vervolgens heeft Massimo het lekkers vastgelegd op beeld en daar is het boek Lolli-POP uit ontstaan. Het boek telt tachtig pagina’s. Een lekkernij voor het oog dus....

lolly boek

lolly boek

lolly boek

lolly boek

lolly boek

lolly boek

In het boek staan de verschillende lolly’s omschreven. Zo smaakt de lolly van Chanel naar appel, Louis Vuitton naar watermeloen en YSL naar karamel. Een heerlijk boek voor op de koffietafel en voor € 19,- een leuk cadeau om te geven. Helaas is -ie in Nederlandse winkels nog niet verkrijgbaar, maar wel online via: bispublishers.nl/bookpage.php?id=172.

Wat vind jij van creatieve lolly's?

door Marjolein

LOVE dit artikel
0 meiden hebben deze blog geloved