Beauty

De beauty-automaat

De automaat, wie kent het niet? Gemakkelijk voor als je onderweg wat wilt snacken, buskaart bent vergeten, dorst hebt, noem maar op. Er zit erg veel in een automaat en dat wordt steeds meer. Net zoals nu, de productencollectie is uitgebreid met beautyproducten!

Cosmeticaconcerns als Sephora, Coty en The Body Shop verkopen hun schoonheidsproducten nu via één druk op de knop. Coty was hiermee de eerste en lanceerde al eerder dit jaar tijdelijke automaten in de Parijse metrostations om het nieuwste parfum van Calvin Klein sneller aan de man/vrouw te brengen.

Het Amerikaanse ZoomSystems ontwikkelde deze automaten waar je je favoriete beautymerken uit kunt halen. Het is zo populair in Amerika, dat ze al echt overal staan: supermarkten, winkelcentrums en zelfs al op luchthavens. De automaat lijkt wel een nieuwe trend in de beautywereld.

Het werkt echt heel gemakkelijk: via een touchscreen krijg je over elk product gedetailleerde informatie, vervolgens maak je je keuze en kun je met creditcard betalen. Ook geef het toestel proefmonsters. Dus eenvoudig, handig en leuk… Tot natuurlijk het gewenste product blijft hangen.

Of deze automatentrend naar meer landen in Europa overwaait is nog maar de vraag, het zou in ieder geval wel erg leuk zijn!

Welk favoriet product zou jij er graag zien inzitten?

door Danique

LOVE dit artikel
1 meid heeft deze blog geloved