Health

Girlscene's 30 Days Challenge: Cardio zónder loopband of crosstrainer

Deze challenge geeft zeker weten je hartslag een boost. Het is tijd om onze conditie op te krikken en de 30 Days Cardio Challenge met z'n allen aan te gaan. Haal de sport handdoekjes maar uit de kast want dit wordt gegarandeerd zweten. De laatste challenge van onze 'challenge maanden' is misschien nog wel een van de zwaarste en een van de meest vervelende. We zitten altijd tegen het cardio gedeelte op, maar ook deze challenge gaan we er met alle meiden tegenaan. Verzamel alle moed en doorzettingsvermogen, want we gaan van start!

30 day cardio challenge

Met deze 30 Days Cardio Challenge worden we fitter dan fit, het kost dan ook vooral veel doorzettings- én uithoudingsvermogen... maar dan heb je ook wat. De onderstaande afbeelding van Shape.com geeft een overzicht van de weken en dagen. 

Één ronde = één minuut
Deze minuut bestaat uit 30 seconden gemiddelde snelheid, twintig seconden hoge snelheid en tien seconden all-in.

30 days challenge cardio schema

Bereid je maar voor, want het is geen saaie loopband cardio challenge! ;-)

Week 1

Week 2

Week 3

Week 4

Succes!

Bron: Shape.com | Beeld: iStock

 

Lees ook: Pak nu korting op topmerken bij Plutosport!

LOVE dit artikel
1 meid heeft deze blog geloved

Plaats als eerste een reactie

Je bent nog niet ingelogd.

of maak een nieuw account om een reactie te plaatsen.

Of login via Facebook