News

Waarom je de komende tijd misschien beter even niets bij H&M moet bestellen

4
...

Of je je nu verveelt of omdat je de drang hebt om te winkelen: naar de website van H&M gaan lijkt altijd een goed idee. Oké, totdat je je winkelmandje hebt gevuld en je vervolgens een paar honderd euro moet afrekenen. Oeps. Ben je van plan om dit de komende tijd weer te doen? Dan moet je het volgende even lezen, want er zijn honderden mensen die nu een probleem hebben met hun bestelling.

Al sinds het begin van dit jaar (!) zijn er mensen die klagen over hun H&M bestelling. Niet dat het raar is als mensen klagen, maar de volgende dingen zijn wel erg eh... vervelend.

In het televisieprogramma Kassa vertellen mensen hun verhaal. Zo bestelde iemand in februari een bikini die nog steeds niet binnen is (na driekwartier wachten om met de klantenservice te spreken werd ze afgesnauwd) en krijgt iemand anders geen bevestiging dat haar teruggestuurde kleding inderdaad terug is. Naast deze twee voorbeelden zouden er nog honderden klanten zijn die problemen hebben met hun bestelling. Oei.


De reactie van H&M aan Girlscene luidt als volgt: "We hebben ze (Kassa) uitgelegd dat we momenteel IT-problemen hebben, waardoor onze systemen niet goed werken. Dit zorgt voor verschillende issues bij bestellingen en bezorgingen. Door deze problemen is het momenteel drukker bij de klantenservice en kan een reactie langer op zich laten wachten dan normaal. We vinden het ontzettend vervelend dat onze klanten hier problemen door ondervinden. 
 
Inmiddels hebben we alle problemen geïdentificeerd en we werken er hard aan om alles op te lossen. We doen regelmatige updates die stap voor stap de problemen aan het oplossen zijn. "

Bekijk het fragment hier:

Laten we hopen dat het systeem snel weer goed werkt, want tussen de nieuwe items hebben we al zoveel leuke dingen gespot... We need our fix!

Lees ook:

Beeld: iStock | Bron: Lindanieuws.nl

LOVE dit artikel
0 meiden hebben deze blog geloved
...

Plaats een reactie

Je bent nog niet ingelogd.

of maak een nieuw account om een reactie te plaatsen.

Of login via Facebook

4 reacties

  • 6 maanden geleden fleurdk

    jammer hebben jullie flexa plus geprobeerd?

  • 7 maanden geleden Yu Jade

    net nog besteld, en er werkte inderdaad iets niet met een kortingscode. Mailtje gestuurd en meteen een vriendelijk antwoord mét oplossing, en dat op een officiële verlofdag. Best ok hoor! (was wel de Belgische H&M)

  • 7 maanden geleden Iwan Helst

    Waardeloos... hoe zonde dat H&M nu hard zijn/haar imago aan het afbreken is. Telefonische contact is niet mogelijk, op mails naar klantenservice wordt niet gereageerd en klachten via Face Book worden afgedaan met een standaard antwoord... je moet een berichtje sturen naar .... juist, klantenservice. En daar krijg je vervolgens weer geen antwoord.... Ik heb ergens gelezen dat H&M NL failliet is en dat daarom nu vanuit het buitenland alle activiteiten worden voortgezet.

  • 7 maanden geleden flyingmind

    Die klantenservice is wel een ramp inderdaad, bestel daar never nooit meer...

  1. 1